Notícies
12 de novembre del 2014
Altafulla tanca un mes d’octubre sec i calorós
La temperatura mitjana mínima s’ha situat un grau per sobre de les habituals, i només s’han registrat 25,5 litres per metre quadrat
El mes d’octubre a Altafulla aquest 2014 s’ha caracteritzat per unes temperatures significativament per sobre de les normals i una pluviometria escassa, segons les dades facilitades per l’Observador Meteorològic Tamarit-Hort de la Sínia.
La temperatura mitjana màxima ha presentat uns valors molts similars als d’altres anys amb 24,1ºC; mentre que la temperatura mitjana mínima sí que s’ha situat al voltant d’un grau per sobre, amb 13,3ºC.

El dia que els termòmetres han registrat una temperatura màxima ha estat el 21, amb 30,8ºC; i el que ha registrat una temperatura més baixa ha estat el 23, amb 8,2ºC.

Pel que fa a precipitacions, el mes ha estat molt sec. En total s’han registrat 25,5 litres per metres quadrat, a diferència d’altres anys quan en el mateix període s’han acumulat al voltant de 100 litres per metres quadrat.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla