Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
12 de maig del 2022
La bandera LGBTI onejarà al balcó de l'Ajuntament d'Altafulla el dia de la visibilitat del col·lectiu
El CCT ha impulsat la iniciativa i ha fet arribar aquest element a tots els consistoris de la comarca
Aquest dijous al matí la vicepresidenta del Consell Comarcal del Tarragonès i consellera-delegada en l'àmbit de la Dona, Marisa Méndez Vigo, ha entregat a l'Ajuntament d'Altafulla una bandera amb els colors de l'arc de Sant Martí i amb el logo del SAI de l'entitat. Es tracta d'una iniciativa de caràcter simbòlic que pretén ajudar a visibilitzar la sensibilitat i el respecte de tots els ajuntaments de la comarca amb la diversitat sexual i afectiva. És per això que s'han adreçat a cadascun dels ajuntaments de la comarca per entregar-los una bandera per penjar al balcó el pròxim 17 de maig, Dia Internacional contra l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. Així ho ha explicat Méndez Vigo als micròfons d'Altafulla Ràdio.

Méndez Vigo, que és també regidora a l'Ajuntament d'Altafulla ha fet entrega de la bandera a l'alcaldessa Montse Castellarnau, companya de files al govern local.
Castellaranau ha valorat positivament la iniciativa.

Des del consistori afirmen que continuaran tirant endavant diferents polítiques de gènere en la línia de les propostes que neixen de les diferents administracions superiors com el CCT i de la mateixa regidoria, algunes de les quals ja estan en marxa.
Marisa Méndez Vigo, vicepresidenta del CCT
Montse Castellarnau, alcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla