Notícies
Foto: Arxiu
15 de febrer del 2024
Salut assegura que un 70% dels usuaris de primària del Camp de Tarragona van ser atesos pel metge en menys de cinc dies
Segons la conselleria, les dades reflecteixen els resultats del Pla de millora de l'accessibilitat a l'atenció sanitària
El Departament de Salut assegura que un 70% dels usuaris de primària del Camp de Tarragona van ser atesos pel metge en menys de cinc dies. El 90% ho van ser en un termini màxim de deu dies. Aquestes xifres corresponen a l’any passat i, segons la conselleria, reflecteixen els resultats del Pla de millora de l'accessibilitat a l'atenció sanitària.

Pel que fa a intervencions quirúrgiques, al Camp de Tarragona l’any passat se’n van fer gairebé 29 mil, un 28% més que el 2022. Segons Salut, aquest és el registre més alt mai aconseguit. Això ha permès reduir un 80% el nombre de pacients no atesos dins del termini previst. L’any passat en van ser uns 400, és a dir 1.600 menys que l’exercici anterior.

També han millorat les dades de proves diagnòstiques. L’any passat se’n van fer més de 54 mil, el que representa un increment del 15%. En paral·lel, els casos atesos fora de termini han caigut un 11%.

Quant a consultes externes, s'experimenta un lleuger increment de l’activitat amb 141 mil, més d’un miler per damunt de l’any 2022.

La voluntat del Departament de Salut és reforçar la tendència a una atenció més ràpida al llarg d’aquest 2024.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla