Notícies
Foto: Arxiu
10 de juliol del 2024
Tasques de retirada d'amiant durant el matí d'aquest dimecres entre el carrer Cantó de la vila i el carrer de l'Hostal
Durant els treballs hi ha hagut talls intermitents al trànsit de persones, delimitant degudament la zona afectada
Durant el matí d'aquest dimecres 10 de juliol, i fins a les 13h, s'han dut a terme tasques de retirada d'amiant entre el carrer Cantó de la vila i el carrer de l'Hostal. Els treballs han provocat talls intermitents al trànsit de persones, delimitant degudament la zona afectada, i fent ús dels mitjans humans i materials necessaris per garantir el seu benestar.

Els talls sobre les canonades existents de fibrociment s'han fet en humit, i s'han disposat dels mitjans necessaris per a evitar cap mena d'exposició a les fibres d'amiant.

La durada aproximada dels treballs de tall d'amiant en cadascun dels punts ha sigut de 10 minuts.
"Els operaris de l'empresa han vetllat perquè la zona hagi quedat delimitada de manera que ningú pogués entrar en la zona de treball", segons ha apuntat l'Ajuntament d'Altafulla.

L'empresa contractada a tal efecte està acreditada per a la realització dels treballs d'extracció d'amiant (RERA) i compta amb els mitjans adients per al seu correcte desenvolupament sense cap risc per a les persones veïnes i alienes a l'obra
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla