Notícies
23 de novembre del 2015
Sortejats els integrants de les meses electorals d’Altafulla per als comicis al Congrés dels Diputats del proper 20 de desembre
Les persones escollides rebran la notificació personalment
L’Ajuntament d’Altafulla ha celebrat aquest matí en sessió plenària extraordinària el sorteig dels presidents i vocals, titulars i suplents, que conformaran les diferents meses electorals per a les eleccions al Congrés dels Diputats del proper 20-D.

El sorteig s’ha realitzat mitjançant un programa informàtic que ha escollit, entre les persones censades majors de 18 anys, quins altafullencs hauran de responsabilitzar-se de les urnes el dia de la votació. Les persones escollides rebran la notificació personalment.

A la cita del 20-D hi haurà dues meses electorals al Casal La Violeta (mesa A: 437; mesa B: 443), dues més a la Llar d’Infants Hort de Pau (mesa A: 462; mesa B: 454), i tres meses a l’Escola La Portalada (mesa A: 589; mesa B: 614; i mesa C:581). Per a aquests comicis hi ha cridats a les urnes 3.580 altafullencs i altafullenques.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla