Notícies
Foto: Neus Gris
01 de desembre del 2015
L’empresa encarregada del carrer Martí d’Ardenya demana una pròrroga de tres setmanes per finalitzar els treballs
Tot i no estar enllestit per Nadal, el vial s’obrirà al trànsit de vianants la propera setmana
Les obres del carrer Martí d’Ardenya no estaran enllestides per Nadal. L’empresa encarregada dels treballs ha demanat a l’Ajuntament una pròrroga de tres setmanes per poder-los finalitzar. Ara fa uns dies la regidora d’Urbanisme, Marisa Méndez-Vigo, anunciava als micròfons d’aquesta casa un endarreriment dels treballs a causa de la dificultat d’adquisició d’un paviment molt específic i d’uns colors determinats que s’adeqüessin a la Vila Closa. La pedra del paviment prové d’una cantera d’Andalusia. Un retard que ara encara s’haurà d’allargar més en el temps.

Tot i no complir amb els terminis establerts, es preveu que la propera setmana el vial s’obri al trànsit de vianants. El trànsit rodat encara haurà d’esperar.

A hores d’ara ja està enllestida la canalització soterrada d’aigües pluvials, la connexió dels desguassos de cada casa a la xarxa general i tots els serveis elèctrics, i la destrucció de les antigues voreres.
Marisa Méndez-Vigo, regidora d'Urbanisme
Social
Et recomanem
Dia de l'Arbre i Festa de l'Olla
15 de març
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Cicle Cinexic: Petzi i la mar salada
16 de març a les 11:30h a La Violeta
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Òmnium Cultural
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla