Notícies
22 de desembre del 2015
L’homenatge a Meritxell Vall clou la temporada del Cercle Artístic d’Altafulla
El president de l’entitat, Salvador Anton, diu que l’entitat tanca un any “trist” en què els han deixat molts dels seus membres
L’acte de reconeixement en memòria de la jove model vallenca que a finals del passat mes d’octubre va ser assassinada a Tarragona ha servit per posar el punt i final a l’any 2015 del Cercle Artístic d’Altafulla. Un any “trist”, segons paraules del president de l’entitat, Salvador Anton, en què els han deixat molts dels seus membres.

La mostra en record a Meritxell Vall es va obrir al públic el passat dissabte a la Pallissa de l’Era del Senyor. S’hi van exposar pintures de diferents artistes de la zona que serviran per “immortalitzar-la”.

La jove de 32 anys va ser model del Cercle Artístic durant els darrers deu anys. El seu cos va ser localitzat sense vida en el camí de la Budallera, davant de l’estació de la ITV de Tarragona.
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla