Notícies
Foto: Altafulla Bloc
20 de gener del 2016
Relleu en la presidència dels Castellers d’Altafulla
El fins ara vicepresident, Paco Pérez, agafarà les regnes de la colla després que Jean Segòvia renunciés al càrrec el passat 4 de desembre
Els Castellers d’Altafulla han convocat l’Assemblea General Ordinària, que tindrà lloc el proper dissabte 23 de gener a les 5 de la tarda.
La trobada servirà per fer un balanç de la darrera temporada i dels comptes de l’exercici 2015.

El punt que centrarà l’ordre del dia, però, serà la presentació de canvis en les juntes tècnica i administrativa. El cap de colla, Pol Munté, ha avançat que “a nivell tècnic no hi haurà cap canvi notable, i que a nivell administratiu el vicepresident agafarà el relleu a la presidència”.

Les actuals juntes agafaven les regnes de la colla a finals del 2014. Els liles anunciaven aleshores la desaparició de la figura del segon cap de colla a la junta tècnica, que la substituïen per les figures de cap de pinyes, Carles Terrón; el cap de tronc, Kike Fernàndez; i el cap de canalla, Àlex Cañas. Pol Munté assumia el càrrec de cap de colla.

La junta administrativa la presidia Jean Segòvia, acompanyat de Paco Pérez a la vicepresidència, Natàlia Molinera a la secretaria, i Arturo Palavecino a la vocalia de comunicació.

El passat 4 de desembre, però, el nomenat president, Jean Segòvia, va renunciar al càrrec.
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Social
Et recomanem
Debat literari amb Isabel Olesti - 'Àlbum d'amors complicats'
19 de setembre a les 18h al Museu Etnogràfic
Organitza: Club de lectura de relat curt Biblioteca d'Altafulla
Cineclub Altafulla Link: 'La Estrella Azul'
19 de setembre a les 20h a La Violeta
Entrada general 5€. Socis i menors de 25 anys, 2€
Taller creatiu: Estampació amb plantes silvestres
Dissabte 20 de setembre de 10h a 14h a la Finca del Canyadell
Preu: 30 euros (esmorzar i material inclòs)
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla