Notícies
22 de gener del 2016
Nova campanya de donació de sang a Altafulla
La convocatòria tindrà lloc el proper 28 de gener, de 18h a 21h al Centre de Salut
Altafulla té una nova cita marcada en vermell en la seva agenda per aquest mes de gener. El Banc de Sang i Teixits promourà, amb la col·laboració de la regidoria de Salut de l’Ajuntament, una nova campanya de donació de sang al municipi. La convocatòria tindrà lloc el proper 28 de gener, de les 6 de la tarda a les 9 de la nit al Centre de Salut.

La passada edició del mes de juliol va registrar unes xifres molt baixes. Només 17 persones van sumar-se a la convocatòria, mentre que un municipi de les característiques d’Altafulla hauria de recollir una xifra de donacions que girés al voltant de les 45 persones. Uns números que a dia d’avui estan lluny de la realitat.

Més enllà de la convocatòria a Altafulla, fins aquest divendres encara està en marxa la Marató de Donants de Sang 2.0. Una iniciativa a la qual s’hi ha sumat l’Hospital Joan XXIII de Tarragona. Per donar sang, cal entrar al web donarsang.gencat.cat i reservar hora.

A hores d’ara, el Banc de Sang té reserves per a 8 dies, una quantitat que es considera normal. Per grups sanguinis, les reserves d’A+ són per a 8 dies (normal); les d’A-, de 5 dies (baix); les d’0+, de 9 dies (normal); les de 0-, de 5 dies (baix); les de B+, de 10 dies (normal); les de B-, de 2 dies (molt baix); les d’AB+, de 12 dies (normal); i les d’AB-, de 2 dies (molt baix).
Social
Et recomanem
13a Marxa Castells del Baix Gaià
2 de febrer a les 9h des del Parc del Comunidor
Més informació a: www.marxacastells.com
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
9 de febrer de 10h a 14h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla