Notícies
26 de gener del 2016
Altafulla s’adhereix a l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació
L’adhesió li permetrà disposar de tots els recursos que ofereix per fer difusió de la seva tasca a través de diferents plataformes
L’Ajuntament d’Altafulla ja forma part de l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació. Així ho ha aprovat el ple de la corporació per unanimitat amb la voluntat de donar suport a les iniciatives que promou l’entitat. L’adhesió li permet, a més, disposar de tots els recursos que ofereix per fer difusió de la seva tasca a través de diferents plataformes. El cost de l’adhesió és de 500 euros anuals.

N’ha fet referència la regidora de Polítiques de Gènere, Alba Muntadas, qui, com és habitual a principis de cada ple, ha recordat les víctimes per violència masclista des de la darrera sessió, ara fa dos mesos. En aquest cas, la xifra s’eleva a un total de 23 dones.

L’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació és una instància de participació ciutadana impulsada per diferents ajuntaments que té l’objectiu de promoure una cultura crítica en relació al paper de les dones en els mitjans de comunicació.

És una iniciativa pionera a Catalunya endegada el setembre del 2000 per iniciativa de cinc Consells de dones del Baix Llobregat i Drac Màgic, Cooperativa Promotora de Mitjans Audiovisuals.
Alba Muntadas, regidora de Polítiques de Gènere
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla