Notícies
05 de desembre del 2014
Nou pas endavant en la lluita per la gratuïtat de l’AP-7 entre Torredembarra i El Vendrell
Els alcaldes de la zona s’han reunit amb el conseller de Territori, Santi Vila. La propera cita la tindran amb el Ministeri d’Infraestructures
La gratuïtat de l’AP-7 en el tram que va de Torredembarra al Vendrell està cada cop més a prop de ser una realitat. Els alcalde d’Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà, el Vendrell, Cunit, i Calafell, han donat un nou pas endavant i s’han reunit amb el conseller de Territori de la Generalitat, Santi Vila. Ara fa unes setmanes ja es van reunir amb el subdelegat del Govern a Tarragona, Jordi Sierra, i la propera cita la tindran amb el ministeri d’Infraestructures. La intenció és reunir-se amb el secretari general, Manuel Miño, el més aviat possible.

El batlle altafullenc, Fèlix Alonso, ha tornat a defensar que el més lògic és convertir l’AP-7 en la carretera de trànsit gratuït en aquest tram.
La gratuïtat del peatge entre Torredembarra i el Vendrell, segons asseguren els alcaldes, permetria descongestionar la carretera N-340, un dels trams que presenta una major intensitat de circulació arreu de Catalunya, sobretot durant els mesos d’estiu.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla