Notícies
31 de març del 2016
La regidoria de Comerç i Consum d’Altafulla i la URV ofereixen un Curs Exprés d’Emprenedoria
Les sessions s’impartiran el 15 d’abril de 16h a 20h i el 16 d’abril de 10h a 14h a l’Aula de Formació Aldara
Facilitar els coneixements mínims necessaris als emprenedors en potència per tal que siguin capaços de crear i llençar el seu projecte personal al mercat. Aquest és el principal objectiu del nou Curs d’Emprenedoria que oferirà la regidoria de Comerç i Consum de l’Ajuntament d’Altafulla aquest mes d’abril.

En aquesta ocasió, una oferta exprés d’únicament 8 hores que s’emmarca dins del conveni que el consistori altafullenc manté amb la URV Emprèn.
S’impartirà el proper 15 d’abril de 4 a 8 de la tarda, i el dia 16 de 10 del matí a 2 del migdia, a càrrec dels professors de la URV Pere Segarra i Amadeu Ibarz.

Les sessions es desenvoluparan a l’Aula de Formació Aldara. La inscripció és gratuïta i es pot fer efectiva a través del portal web http://events.urv.cat/go/0804cursexpres.
Jaume Sánchez, regidor de Comerç i Consum
Jaume Sánchez, regidor de Comerç i Consum
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla