03 de maig del 2016
La formació torrenca Tres present el seu primer disc, ‘La sal de la mar’, a Salomó
Al Baix Gaià, també farà parada a Roda. El treball ha estat nominat a Millor Disc de Pop-Rock i a Millor Portada als Premis Enderrock 2015
Tres, la formació de Torredembarra liderada per David Morlà i Jordi Suñé, presentarà el proper dissabte 7 de maig a Salomó el seu primer disc, ‘La sal de la mar’, en format acústic. Onze temes inèdits amb lletres pròpies i d’altres de reconeguts poetes en què, segons paraules de Jordi Suñé, “la platja com a espai natural i privilegiat esdevé la font d’inspiració”.
El disc es va enregistrar el passat estiu a Artés, a la comarca del Bages, als estudis del músic David Rosell (Brams, Dept i Mesclat). La gravació ha comptat amb la col•laboració del reconegut bateria Carles "Xarli" Oliver i del mateix Rosell. Ha estat nominat a Millor Disc de Pop-Rock i a Millor Portada de Disc als Premis Enderrock 2015.
El passat cap de setmana ja es va presentar a Vilafranca del Penedès, i la presentació a Salomó tindrà lloc el dissabte a les 7 de la tarda a Cal Cadernal. Al Baix Gaià també presentaran el seu primer treball el proper 27 de maig a Roda de Berà.