Notícies
17 de juny del 2016
Els altafullencs nascuts el 1966 es retroben aquest dissabte amb un sopar a les Escoles Teresa Manero
Hi assistiran els catorze exalumnes, el llavors director del centre José Miguel Gallego i dues professores
El 1966 torna a estar de moda. Els altafullencs o antics alumnes de les Escoles Teresa Manero nascuts aquest any es retrobaran aquest dissabte , amb motiu del seu 50è aniversari.

Es tracta d’una idea que va sorgir fa tres anys de la mà de Goretti Magriñà, Divina Rodríguez, Paqui Correa i Antoni Ramírez, quatre dels membres d’aquesta generació. Ramírez ha explicat que han esperat a aquesta cita per dur a la pràctica aquesta iniciativa, i que l’acte correspon a un sopar a les 8 del vespre al pati de les Escoles Teresa Manero.

Hi assistiran els catorze antics alumnes que conformaven la promoció, a més de tres professors que han estat convidats: José Miguel Gallego, aleshores director del centre, i les professores Maria Noguera i Maria Àngels Ejerique. Ramírez ha explicat que tots han confirmat la seva presència, i que el programa també inclou una visita conjunta a la Vila Closa.

Després d’aquesta trobada, la voluntat dels organitzadors és no perdre el contacte i mantenir la continuïtat d’aquest retrobament amb més activitats en les properes setmanes.

Hi ha alumnes que fa 25 anys que no es veuen, i és ja tot un clàssic de les promocions que arriben a la cinquantena.
Antoni Ramírez, un dels organitzadors de la festa
Antoni Ramírez, un dels organitzadors de la festa
Antoni Ramírez, un dels organitzadors de la festa
Social
Et recomanem
Dia de l'Arbre i Festa de l'Olla
15 de març
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Cicle Cinexic: Petzi i la mar salada
16 de març a les 11:30h a La Violeta
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Òmnium Cultural
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla