Notícies
Foto: Imatge d'arxiu
15 de desembre del 2014
La pluja obliga a tallar el pas al carrer Via Augusta d’Altafulla
El municipi ha registrat en les darreres 24 hores un total de 9,5 litres per metre quadrat
La pluja que ha començat a fer acte de presència aquest diumenge al Baix Gaià sembla haver-se instal·lat per quedar-s’hi. Les previsions pel cap de setmana ja indicaven un canvi de temps, que s’ha acabat de fer palès aquest dilluns. Segons l’Observador Meteorològic Tamarit-Hort de la Sínia, Altafulla ha registrat en les darreres 24 hores un total de 9,5 litres per metre quadrat. Una xifra que s’incrementarà notablement en les properes hores.

Les precipitacions han obligat a tallar el pas sota el pont del carrer Via Augusta, i les inundacions comencen a ser les protagonistes dels carrers de Baix a Mar.

El vent, de component marítim, fa augmentar la sensació de fred, malgrat les temperatures no són tan baixes com les de la setmana passada, quan es van registrar valors per sota dels zero graus. La mínima d’aquest diumenge ha estat de 5,4ºC, mentre que la màxima s’ha situat en els 17ºC.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla