Notícies
23 d'agost del 2016
Creixell ofereix una de les primeres guies turístiques pensades pel públic infantil
La proposta, inèdita arreu de Catalunya i de l’Estat Espanyol, arriba de la mà del grup d’emprenedors La Berelluga
Entre piles de guies, fullets informatius i tríptics comença a fer-se un lloc un nou producte de difusió turística que està pensat per convèncer i animar a fer turisme als nens abans que als adults. Aquestes noves guies turístiques infantils són una proposta d'un grup d'emprenedors del Perelló, La Berelluga, format per mestres, psicòlegs i professionals de la imatge que han començat a editar-les.

Aquest tipus de guia és fins ara inèdita dins les deu marques turístiques catalanes, però també arreu de l'Estat Espanyol. En elles proposen una radiografia dels grans actius turístics entre jocs, dibuixos i breus explicacions que pretenen despertar l'interès dels més petits de la família perquè siguin ells qui arrosseguin els pares a descobrir en profunditat el seu destí de vacances.

De moment, ja han posat a disposició d'agents turístics i administracions la guia turística infantil de Creixell i del Perelló, d’altres de les Terres de l'Ebre i de la Costa Brava, i algunes de productes específics com ara la mel i les abelles.

El grup La Berelluga també treballa en mantells personalitzats pel sector de la restauració o en una guia de lectura per a nens de primària que els anima a viatjar per Catalunya des de la literatura.
Social
Et recomanem
La vida de les elits vora Tarraco
11 de gener d'11h a 12.30h a la Vil·la dels Munts
Organitza: MNAT
Contacontes i manualitat
14 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal
Amb la Dina Acharoui i Adriana Molina, alumnes de 4t. d'ESO
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla