Notícies
04 de gener del 2017
Un jutge obliga l’Ajuntament de Torredembarra a retirar l’estelada i a col•locar la bandera espanyola
El jutjat contenciós també obliga el consistori a col•locar la fotografia del Rei en “un lloc preferent” de la sala de plens
Un jutjat contenciós de Tarragona obliga l’Ajuntament de Torredembarra a retirar l’estelada de l’edifici consistorial i a col•locar la bandera espanyola en el pal oficial. La sentència, que el consistori ha donat a conèixer aquest dimarts, respon a un contenciós administratiu interposat per la Delegació del govern espanyol a Catalunya. Actualment, els pals de les banderes del consistori estan buits i només hi oneja l’estelada al capdamunt de l’edifici.

D’altra banda, un altre jutjat contenciós administratiu de Tarragona també ha resolt, arran d’una denúncia de l’Advocacia de l’Estat, declarar nul de ple dret l’acord del ple de 31 de juliol de 2015 que va acordar col•locar una fotografia del Rei de mida carnet damunt la porta d’accés a la sala de plens, juntament amb una imatge del president de la Generalitat de la mateixa mida. Aquesta segona sentència obliga el consistori a col•locar la fotografia oficial del Rei en “un lloc preferent” de la sala de plens.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla