Notícies
Foto: GuiaViaTarraco
10 de gener del 2017
En marxa les noves instal·lacions de l'escola britànica que va marxar de Tarragona per traslladar-se al Catllar
Els 85 alumnes inscrits al curs 2016-2017 a la Jigsaw British School, comencen el segon trimestre al nou centre
La Jigsaw British School abandona el nucli urbà i obre les portes de la nova escola, situada en mig d'un marc envoltat de natura, tranquil·litat i de fàcil accés. De l'avinguda Maria Cristina de Tarragona al Catllar. Els 85 alumnes inscrits al curs 2016-2017 comencen el segon trimestre a les noves instal·lacions. De fet, les famílies i nens les han pogut visitar aquest dissabte durant tot el matí.

El canvi d'ubicació suposa molt més espai pels infants i el nombre d'alumnes incrementarà de 85 a 130 aquest setembre. 10 aules on s’impartiran les classes, una sala polivalent, una sala sensorial, una biblioteca, una aula de música, i una zona exterior molt extensa envoltada de boscos.

La nova Jigsaw British School donarà servei a tots els alumnes fins a la etapa de primària. Més endavant, es farà una ampliació del centre per donar cabuda als alumnes fins a l’etapa de batxillerat.
Social
Et recomanem
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
9 de febrer de 10h a 14h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Copa Catalunya de BTT Infantil
15 de febrer a les 12h al Parc de Safranars
Més informació a: www.ciclisme.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla