Notícies
Foto: Facebook
02 de febrer del 2017
Familiars i amics diuen l'últim adéu al veí d’Altafulla Paco Cañas
Va ser president del CE Altafulla, va estar molt arrelat a la vida comercial del municipi, i va tenir dos fills, que a dia d’avui esdevenen peces clau del teixit associatiu
Altafulla ha dit l'últim adéu aquest dimecres al migdia al veí Francisco Cañas García, mort a l’edat de 61 anys. La cerimònia de comiat ha tingut lloc a l’església de Sant Martí, que ha quedat petita amb la presència de familiars i amics.

Paco Cañas va ser president, soci fidel i un històric del Centre d’Esports Altafulla. També molt arrelat al teixit comercial de la vila, va regentar amb la seva dona, Montse Torres, la botiga Torres del Barri Marítim durant gran part de la seva vida. Va tenir dos fills, l’Àlex i el Genís Cañas, els quals, a dia d’avui, són dues de les peces clau del teixit associatiu del municipi.

Altafulla Ràdio lamenta la pèrdua de tan estimat veí, i expressa el més sentit condol a familiars i amics.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla