Foto: Ajuntament d'Altafulla
31 de maig del 2017
El Dimarts Emprenedor estrena la Pallissa del Vinyet d’Altafulla com a espai de coworking
Una vintena d’emprenedors han pres part en una jornada molt amena que els ha servit per compartir els seus projectes i intercanviar experiències
Una vintena d’emprenedors del municipi i de la contrada han participat en la nova edició del Dimarts Emprenedor, que la regidoria de Comerç i Consum de l’Ajuntament d’Altafulla impulsa de manera conjunta amb la URV Emprèn i PIMEC Tarragona.
Fer contactes i comunitat de forma lúdica ha estat el pilar central d’aquesta nova sessió de networking, conduïda de forma molt amena i divertida per la dinamitzadora Maria Pérez Margalef, també coneguda com a Marieta Voltereta.
La trobada ha servit per estrenar la Pallissa del Vinyet com a espai de coworking. El regidor responsable, Jaume Sànchez, ha fet una valoració molt positiva d’una activitat que ha servit per compartir seus projectes i intercanviar experiències.
Crear aquesta comunitat empresarial i construir bones sinergies és, precisament, l’objectiu que persegueix l’Ajuntament d’Altafulla a través d’aquest nou espai de coworking.
Jaume Sànchez ha explicat que, ara per ara, la intenció de la regidoria de Comerç és desenvolupar-hi sessions en aquesta línia, i llogar l’espai a tots els empresaris i emprenedors que el vulguin gaudir en un dia i un horari determinats per dur-hi a terme les seves activitats.
Aprofitant el bon temps, la sessió d’aquest dimarts s’ha celebrat al pati exterior de la Pallissa.
Jaume Sánchez, regidor de Comerç i Consum
Jaume Sánchez, regidor de Comerç i Consum