Notícies
02 de febrer del 2015
L’autobús urbà de Tarragona arribarà fins l’estació de trens d’Altafulla aquest estiu
Si la Junta de Compensació de La Cabana no obre l’avinguda Lluís Companys abans del 27 de febrer, serà l’Ajuntament qui se’n faci càrrec
L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, ha marcat una data límit per obrir al trànsit de vehicles i de vianants l’avinguda Lluís Companys. El batlle s’ha mostrat molt contundent, i ha assegurat que si la Junta de Compensació de la zona de la Cabana no es fa càrrec de l’obertura abans del 27 de febrer, serà el consistori qui estableixi el reglament administratiu perquè així sigui. Alonso ha reconegut “estar fart, després de gairebé quatre anys oferint-los totes les facilitats possibles”.

Una de les raons que ha motivat aquest “ultimàtum” ha estat l’arribada de l’autobús urbà de Tarragona a l’estació de trens del municipi. El recorregut del que esdevindrà l’ampliació de la línia 9 haurà de passar per aquest vial per arribar fins el Barri Marítim. L’Ajuntament de Tarragona ja ha confirmat que el servei es posarà en marxa aquest estiu.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla