Notícies
06 de febrer del 2015
L’Ajuntament d’Altafulla assumirà a partir del 27 de febrer els tràmits per reobrir l’avinguda Lluís Companys
Urbanisme demanarà tancar les rases, treure la runa, i retirar les tanques per tal de millorar-ne la imatge, i garantir la seguretat de la ciutadania
L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, ha marcat una data límit per obrir al trànsit de vehicles i de vianants l’avinguda Lluís Companys. El batlle s’ha mostrat molt contundent, i ha assegurat que si la Junta de Compensació de la zona de la Cabana no es fa càrrec de l’obertura abans del 27 de febrer, serà el consistori qui estableixi el reglament administratiu perquè així sigui. Alonso ha reconegut “estar fart, després de gairebé quatre anys oferint-los totes les facilitats possibles”.

També ha expressat el seu malestar davant d’aquesta situació el regidor d’Urbanisme, Jordi Molinera. Ha explicat que “han tingut molt bona voluntat en tot aquest procés, però que se’ls ha acabat la paciència i que a partir del dia 27 assumiran el comandament”.

Una de les raons que ha motivat aquest “ultimàtum” ha estat l’arribada de l’autobús urbà de Tarragona a l’estació de trens del municipi. El recorregut del que esdevindrà l’ampliació de la línia 9 haurà de passar per aquest vial per arribar fins el Barri Marítim. L’Ajuntament de Tarragona ja ha confirmat que el servei es posarà en marxa aquest estiu. La previsió de Molinera és que el vial en qüestió ja estigui obert abans d’aquesta data.

El passat estiu, la Junta de Compensació ja hi va realitzar tasques de neteja a la zona. Uns treballs que des de l’Ajuntament consideren insuficients. Ara, la regidoria d’Urbanisme demanarà omplir amb sorra les rases, treure tota la runa, i retirar les tanques per tal de millorar-ne la imatge, i garantir la seguretat de la ciutadania.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Jordi Solé, regidor d'Urbanisme
Jordi Molinera, regidor d'Urbanisme
Social
Et recomanem
Festa del Grafisme
Dissabte i diumenge, 7 i 8 d'octubre a diferents espais
Tallers, exposicions, performances, música,... Programa a banda
Altafujazz: Victor de Diego on Trane the music of John Coltrane
Dissabte 7 d'octubre, 20.30h, La Violeta
La vida de les elits vora Tarraco, visita guiada Vil·la Munts
Diumenge 8 d'octubre d'11h a 12.30h
Preu: 5€ Entrades a: www.mnat.cat/entrades
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla