Notícies
24 de febrer del 2015
Les fires que l’Ajuntament i Link Enllaç Social celebraran tots els diumenges a Altafulla canvien d’ordre
Finalment, la mostra ‘Mà a mà’ tindrà lloc el segon diumenge de mes, mentre que ‘Art de Rambla’ serà el quart. La resta es mantenen iguals
La programació del cicle de fires que promourà tots els diumenges de l’any la regidoria de Turisme de l’Ajuntament d’Altafulla i l’entitat Link Enllaç Social patirà alguna variació.

L’ordre previst inicialment s’ha variat, i finalment es desenvoluparà de la següent manera: el primer diumenge de mes tindrà lloc la mostra ‘DO del Camp’, que precisament se celebrarà aquest proper cap de setmana; el segon diumenge de mes serà el torn de la fira ‘Mà a mà’; el tercer, d’ ‘Alta Kids’; i el quart, ‘Art de Rambla’. Aquells mesos que comptin amb un cinquè diumenge, es dedicarà a la fira ‘Cuida’t’.

Les diferents mostres s’instal·laran a l’avinguda Marquès de Tamarit. La voluntat és donar vida al poble els caps de setmana.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla