Notícies
Foto: Altafulla Bloc
27 d'abril del 2015
Bones sensacions dels Castellers d’Altafulla en la Diada de Sant Jordi
Els liles han descarregat un 4de6a, un 4de6, un 3de6, i 2pde4
La plaça del Pou d’Altafulla ha tornat a ser l’escenari aquest diumenge de la tradicional Diada de Sant Jordi. Una diada que els liles, a diferència de la seva primera actuació de la temporada, han acabat amb molt bones sensacions. Els Castellers d’Altafulla han descarregat un 4de6a, un 4de6, un 3de6, i 2pde4. El cap de colla, Pol Munté, s’ha mostrat molt satisfet, i ha destacat el bon ambient que s’ha viscut a plaça.

Per la seva banda, els Xiquets de Reus han aconseguit un 4de7, un 5de7, un 3de7, 2pde4, i un pde5; mentre que els Castellers de Sant Pere i Sant Pau han descarregat un 4de7, un 3de7a, un 4de7a, un pde5, i 3pde4.

Tot i els bons resultats d’aquest cap de setmana, els de Ca l’Ixart han de continuar treballant, sobretot amb el pom de dalt, que pràcticament estrenen aquesta temporada. Els assajos aquesta setmana tindran lloc el dimarts i el dijous.

En la propera diada també seran els amfitrions. L’actuació tindrà lloc el 17 de maig a la plaça Martí Royo en el que tornarà a esdevenir la Diada de Primavera. Els acompanyaran els Nens del Vendrell i els Nois de la Torre.
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla