Notícies
Foto: FEHT
20 de febrer del 2024
Inauguren a Reus la Turismarket, la primera fira destinada a professionals de l’hostaleria i el turisme a la demarcació
Més de 60 empreses de sectors diversos exposen els seus productes durant dos dies amb la voluntat de fer contactes
Una seixantena d’empreses de diferents sectors com l’alimentació, el disseny o les TIC exposen els seus productes en la primera edició de la Turismarket a Reus. Es tracta del primer saló destinat a professionals de l’hostaleria i el turisme que té lloc a la demarcació de Tarragona.

El president de Foment del Treball Nacional, Josep Sánchez, ha estat l’encarregat d’inaugurar aquest dilluns la fira que s’allargarà durant dos dies i per on es preveu que hi passin més d’un miler de persones. Al seu torn de paraula, la presidenta de la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la demarcació de Tarragona (FEHT), Berta Cabré, ha explicat en declaracions recollides per LANOVA Ràdio, que és una iniciativa destinada a realçar la indústria turística del territori i els professionals que s’hi dediquen.

La voluntat és “posar a l’abast dels professionals tot el necessari perquè puguin fer front als seus projectes empresarials”, segons han afegit des de la FEHT. De moment, els expositors celebren la iniciativa i confien que els ajudi a fer contactes.
Berta Cabré, presidenta de la FEHT
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla