Notícies
Foto: Jet2
31 de gener del 2025
Jet2 obrirà aquest maig dues noves rutes per connectar Reus amb Liverpool i Londres-Luton
L'aerolínia, que va transportar 140.000 passatgers des del Regne Unit el 2024, afegirà 34.000 noves places aquest estiu
L'aerolínia Jet2 ha anunciat l'obertura de dues noves rutes entre l'aeroport de Reus i els britànics de Liverpool i Londres Luton aquesta primavera. Les connexions es posaran en marxa els dies 4 i 5 de maig, respectivament, afegint un total de 34.000 places a la seva oferta des de l'equipament reusenc per aquest estiu.

La previsió de la companyia, que l'any passat es va situar com a segona aerolínia que opera a Reus amb 140.000 passatgers, preveu poder, fins i tot, superar els 190.000 aquest estiu, un 22% més que el passat. La temporada de vols a l'aeroport de Reus arrencarà el 20 de març i s'allargarà fins al 2 de novembre.

Jet2 oferirà vols directes a dotze de les seves bases del Regne Unit, inclosa la seva ruta exclusiva a Edimburg, passant dels 31 als 40 vols setmanals l'estiu vinent.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla