Notícies
04 de novembre del 2016
Juan de Diego Trio torna a visitar el cicle de concerts Altafujazz per Festa Major
La formació presentarà aquest dissabte a les 22h a la Pallissa de l’Era del Senyor el seu nou disc ‘Aquel corto verano’
El cicle de concerts Altafujazz també està de Festa Major. La nova edició de la iniciativa s’emmarca aquest mes de novembre dins del programa d’actes commemoratius de la festivitat. Concretament, tindrà lloc aquest dissabte a les 10 de la nit. L’horari habitual de la cita mensual és a dos quarts de 9 del vespre, però per motius d’agenda i amb la voluntat d’encabir totes les activitats proposades a la Pallissa de l’Era del Senyor, ha variat de forma excepcional.

L’actuació anirà a càrrec de Juan de Diego Trio. La formació va visitar el municipi ara fa tot just un any per presentar el disc ‘Panza de burro’, i la resposta del públic va ser més que positiva. El responsable del cicle, Toni Pla, ha qualificat el concert d’ “excepcional”.

En aquesta ocasió, però, Juan de Diego ve acompanyat de Joe Smith a la bateria i de Dani Pérez a la guitarra per presentar el seu nou treball ‘Aquel corto verano’. Toni Pla ha recordat que “Altafujazz esdevé una plataforma per presentar nous projectes”. Aquest no deixarà ningú indiferent.

La proposta presentarà un disc en acústic que anirà acompanyat de la projecció d’imatges.
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla