Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
08 de maig del 2025
Junts per Altafulla confia que Tomàs Serra sigui expulsat del partit abans del Ple de maig
La portaveu del grup denuncia que el regidor dissident “ja presentava maneres” en les reunions de govern, portant-li la contrària i alineant-se amb els postulats de l’EINA
El procés intern obert per Junts per Altafulla per expulsar del partit al regidor Tomàs Serra encara continua en marxa i no té resolució definitiva. La demora en aquestes diligències que es practiquen des de la direcció nacional del partit inquieten però no amoïnen els responsables locals, que ja voldrien haver resolt la qüestió i que confien que aquesta finalitzi amb la declaració de Serra com a trànsfuga i la seva expulsió del partit.

El president de Junts per Altafulla, Toni Capell, ha afirmat en una entrevista a ‘L’Hora Local’ d’Altafulla Ràdio que creu que per al pròxim ple del mes de maig Serra ja no formarà part del grup municipal i, per tant, serà considerat regidor no adscrit. Capell ha assegurat que no hi ha dubtes de la determinació final de l’expedient obert per la desobediència de Serra.

Per la seva banda, en la mateixa entrevista, la portaveu de Junts per Altafulla a l’Ajuntament, Eva Martínez, ha manifestat que Tomàs Serra “ja presentava maneres” tot alineant-se amb els postulats dels socis de govern, l’Esquerra Independentista, i contradient els posicionaments que exposava la portaveu del grup. Martínez ha dit que això ja passava tan sols quatre mesos després de començar el mandat.

L’entrevista completa a la portaveu de Junts i al president de la secció local del partit es pot recuperar al servei a la carta de l’emissora, al següent enllaç: https://enacast.com/altafullaradio/programs/lhoralocal/altafullaradio_podcast_31062
Toni Capell, president de Junts per Altafulla
Eva Martínez, portaveu de Junts per Altafulla
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla