Notícies
Foto: Junts per Catalunya
20 de desembre del 2022
Junts presentarà esmenes als Pressupostos Generals de l'Estat per valor de 700 MEUR per finançar projectes al Camp de Tarragona
Entre els projectes que els juntaires pretenen que rebin finançament hi ha el de l'entrada a l'autopista AP-7 des de la Móra
Junts presentarà esmenes als Pressupostos Generals de l'Estat per valor de 700 MEUR per finançar projectes al Camp de Tarragona. Són esmenes que es debatran durant la tramitació dels comptes al Senat, ara que ja han passat el primer tall al Congrés.

La senadora de Junts per Tarragona, Assumpció Castellví, ha presentat aquest dilluns el detall de les esmenes que traslladaran al debat que ara s'obrirà a la Cambra Alta. Els juntaires reclamen que els pressupostos estatals incloguin partides per al baixador de Bellisens, l'estació intermodal del sud de l'aeroport, un nou accés a l'autovia A-27 des del polígon del Morell, i una entrada a l'autopista AP-7 des de la Móra.

En matèria d'infraestructures, Junts també reivindica un aparcament gratuït a l'estació de l'AVE i un viaducte a Picamoixons per connectar les línies ferroviàries de Reus i Valls. En àmbit més local, Junts demana recursos per soterrar el cablejat elèctric als barris històrics de Tarragona: la Part Alta, la Part Baixa i el Serrallo.

En total la formació presentarà 120 esmenes als pressupostos relacionades amb el Camp de Tarragona.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre ‘10 retalls del Baix Gaià’, de Jordi Suñé
20 de juny a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Concert del 10è aniversari de Gaià Gospel
21 de juny a les 20h a la zona verda de davant del Castell
Organitza: Gaià Gospel
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla