Notícies
Foto: Tac12
16 de novembre del 2016
Jutgen sis persones que haurien explotat sexualment noies estrangeres en un club de Torredembarra
Segons la fiscalia, les víctimes creien que treballarien de cambreres i ballarines, però després les obligaven a prostituir-se
L’Audiència de Tarragona ha començat a jutjar aquest dimarts tres homes i tres dones que estan acusats d’haver explotat sexualment diverses noies al Club Lapsus de Torredembarra. Segons la fiscalia, els processats atreien a joves brasileres, els pagaven el bitllet d’avió i, un cop arribaven a l’Aeroport del Prat, les traslladaven a aquest club de la carretera N-340 perquè exercissin la prostitució.

Les víctimes creien que treballarien com a ballarines o cambreres, però un cop a Torredembarra els acusats els exigien el retorn de les quantitats invertides en el seu viatge.

El ministeri fiscal acusa els sis implicats dels presumpte delictes contra els drets dels ciutadans estrangers, pel qual sol·licita 8 anys de presó, i de cinc delictes de determinació a la prostitució, pels quals sol·licita un total de 20 anys de presó i una multa de 7.200 euros.
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla