Notícies
Foto: AAT
14 d'abril del 2023
L'AAT de la Costa Daurada i l'Ebre al·lega contra l'ordenança d'habitatges d'ús turístic de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
L'associació d'apartamentistes també ha recorregut l'ordenança de Roda de Berà i està estudiant si fa el mateix a Salou
L'Associació d'Apartaments Turístics (AAT) de la Costa Daurada i Terres de l'Ebre ha presentat al·legacions a l'ordenança municipal que regula els habitatges d'ús turístic de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant. L'entitat ja va recórrer l'ordenança de Roda de Berà i ara estudia fer el mateix a Salou.

En el cas de l'Hospitalet, l'associació considera que l'ordenança, que es va publicar a principis de febrer, no contempla algunes de les excepcions normatives que planteja la Generalitat. Així mateix, qüestiona la divisió per zones que contempla la normativa municipal i denuncia que obliga a duplicar tràmits.

Ja fa unes setmanes, en una entrevista a 'Carrer Major', el president dels apartamentistes, Joan Calvet, afirmava que "alguns ajuntaments s'estan extralimitant en la regulació del sector".

L'associació d'apartamentistes també ha recorregut l'ordenança de Roda de Berà i està estudiant si fa el mateix a Salou. En general, l'entitat considera que aquestes regulacions municipals "s'han fet amb poc rigor, contravenint normes superiors i dificultant la feina al sector".
Joan Calvet, president de l'Associació d'Apartaments Turístics de Tarragona
Social
Et recomanem
La vida de les elits vora Tarraco
11 de gener d'11h a 12.30h a la Vil·la dels Munts
Organitza: MNAT
Contacontes i manualitat
14 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal
Amb la Dina Acharoui i Adriana Molina, alumnes de 4t. d'ESO
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla