Notícies
02 de desembre del 2015
L'ACA destina 100.000 euros per adequar 30 km de trams de llera del riu Gaià, afectats per la llevantada
Les mesures se centraran en la retirada de la vegetació acumulada, garantint el lliure flux de l’aigua en cas d’avingudes
L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) destinarà 100.000 euros en diverses actuacions encaminades a adequar 33 quilòmetres de llera del riu Gaià i dels seus afluents, que van quedar malmesos arran de l’episodi de llevantada registrat a Catalunya a principis del mes de novembre.

Durant els propers dos mesos, l’ACA treballarà en trams no urbans del riu en els termes municipals de Santa Coloma de Queralt, Pontils, Querol, El Pont d’Armentera, Aiguamúrcia, Vila-rodona i Montferri. Durant la setmana passada es van començar les actuacions a Pontils i a hores d’ara s’estan desenvolupant a Montferri.

Els treballs consistiran en la retirada, de manera selectiva, de la vegetació acumulada a la llera, la retirada d’arbres caiguts o susceptibles de precipitar-se, i la reperfilació morfològica de la llera.

Les actuacions, que seran executades per l’empresa pública Forestal Catalana SA, garantiran el lliure flux de l’aigua i minimitzaran el risc d’afectacions en cas d’avingudes.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla