Notícies
11 de febrer del 2015
L’actuació del mes de març del cicle de concerts Altafujazz s’avança al 28 de febrer
A les 20:30h a la Pallissa de l’Era del Senyor hi actuarà la formació Xavi Díaz Quartet per presentar el seu nou disc ‘In Situ’
L’actuació prevista per al mes de març del cicle de concerts Altafujazz s’avança uns dies per motius d’agenda. De manera excepcional, la propera interpretació no tindrà lloc el primer dissabte de mes com és habitual, sinó que se celebrarà a finals d’aquest mes de febrer, concretament el dia 28. El que sí que es manté és l’horari i la ubicació, a dos quarts de 9 del vespre a la Pallissa de l’Era del Senyor.

La formació escollida en aquesta ocasió serà Xavi Díaz Quartet, un grup amb onze anys de trajectòria als escenaris que a Altafulla presentarà el seu quart disc ‘In Situ’. Una barreja de latin jazz, música brasilera, i smoth jazz, entre d’altres, a partir de temes propis. La formació ja va actuar ara fa quatre anys dins del cicle.

Més enllà de l’actuació del dia 28, l’organització de l’Altafujazz ja pensa en el futur més immediat del cicle. Un 2015 que es presenta carregat d’activitats i amb gran quantitat de músics que prometen i de ben segur no deixaran ningú indiferent.

Aquest mes de febrer el cicle ha celebrat el seu quart aniversari.
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Toni Pla, responsable d'Altafujazz
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla