Notícies
12 de desembre del 2014
L’adopció d’animals de companyia durant les festes de Nadal, protagonista de la xerrada que ofereix la Biblioteca d’Altafulla
El col·loqui tindrà lloc aquest divendres a les 19h, i anirà a càrrec de la veterinària homeòpata Daniela Merlo
Actuar amb seny i responsabilitat a l’hora d’acollir animals a casa per Nadal. Aquest és el principal missatge que transmetrà la veterinària homeòpata Daniela Merlo aquest divendres a partir de les 7 de la tarda a la Biblioteca Municipal.

L’adopció o la compra d’animals de companyia és una pràctica que es veu notablement incrementada durant les festes de Nadal. Molts infants aprofiten per incloure en la seva carta als Reis un gos o un gat. Els pares i familiars, però, han de ser conscients que les mascotes no són joguines de Nadal.

Més enllà de reflexionar sobre la importància d’acollir un animal de companyia, també es tractaran altres qüestions que hi estan relacionades com són l’alimentació o les vacunacions.
Daniela Merlo, veterinària
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla