Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
30 de març del 2026
L’Ajuntament d’Altafulla aprova definitivament les bases del procés de preinscripció i matriculació per a les escoles bressol
El període de presentació de sol·licituds de cara al curs 2026-27 estarà obert del 13 al 24 d’abril, tant de manera telemàtica com presencial
L’Ajuntament d’Altafulla ha aprovat definitivament les bases del procés de preinscripció i matriculació per a les escoles bressol municipals Francesc Blanch i Hort de Pau corresponent al curs 2026-2027. El període de presentació de sol·licituds estarà obert del 13 al 24 d’abril, tant de manera telemàtica com presencial.

Pel que fa a l’oferta de places, l’escola bressol Francesc Blanch disposarà de: 4 places per a nadons (nascuts el 2026); 3 places per a infants nascuts el 2025 (Aula-1); i 3 places per als nascuts el 2024 (Aula-2). Per la seva banda, Hort de Pau oferirà: 4 places per a nadons; 14 places d’Aula-1; i 10 places d’Aula-2.

Per formalitzar la preinscripció caldrà presentar l’imprès corresponent, juntament amb la documentació identificativa i familiar bàsica. A més, es podran aportar diferents documents acreditatius per al barem, com el volant d’empadronament, la condició de família nombrosa o monoparental, situacions de discapacitat o altres circumstàncies socials.

El sistema d’admissió prioritzarà les famílies empadronades a Altafulla, que obtindran la màxima puntuació. També es tindran en compte altres criteris com tenir germans al centre, la situació laboral o social de la unitat familiar o la vinculació laboral al municipi.

El calendari del procés estableix la publicació provisional de les puntuacions el 6 de maig, amb un període de reclamacions fins al 15 de maig. La llista definitiva es farà pública el 21 de maig i, en cas d’empat, es realitzarà un sorteig el 4 de juny a la Sala de Plens de l’Ajuntament. La publicació de l’admissió i assignació de centre serà el 5 de juny, mentre que el període de matriculació tindrà lloc del 8 al 16 de juny.

Des del consistori es recorda que els infants que ja estan matriculats al centre durant el curs actual no han de tornar a fer el procés de preinscripció.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla