Notícies
Foto: Arxiu - Altafulla Ràdio
01 de febrer del 2024
L'Ajuntament d'Altafulla contractarà un servei de planificació i coordinació de La Violeta a través d'un procediment obert
Es vol que a partir del pròxim trimestre ja es pugui definir una programació estable en aquest equipament municipal
L'Ajuntament d'Altafulla treballa en la redacció del plec de clàusules que ha de regir el contracte menor que ha de servir per contractar un nou servei que es faci càrrec de planificar, coordinar i programar allò que s'esdevingui al Casal Municipal La Violeta. Hi haurà doncs un nou servei que assumirà aquestes tasques de tipus professional i lligades a la regidoria de Cultura, de la qual en dependrà. La regidora responsable de l'àrea, Gemma Maymó, ha donat detalls del procés en aquesta emissora.

Com assenyala Maymó s'estan ultimant els detalls tècnics i administratius que han de regir el contracte i s'espera que aquests estiguin disponibles durant el mes de febrer. Així, seguint els mètodes habituals de publicitat dels contractes menors que es realitzen al consistori, es publicarà el plec de clàusules perquè puguin presentar les seves ofertes i candidatures aquelles empreses o persones que desitgin prestar aquest servei. La idea és comptar amb aquesta figura operativa per al pròxim trimestre i poder definir aleshores ja una nova programació estable per a aquest equipament.
Gemma Maymó, regidora de Cultura d'Altafulla
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla