Notícies
21 de setembre del 2016
L’Ajuntament d’Altafulla convocarà un Consell d’Acció Social pel proper mes de novembre
La principal problemàtica que hi ha a dia d’avui sobre la taula és la manca d’espai que pateix Càritas Altafulla per emmagatzemar aliments
L’àrea d’Acció Social de l’Ajuntament d’Altafulla treballa per conformar el calendari del nou curs escolar. El regidor responsable, Xavier Rofas, ha començat a reunir-se amb les entitats del municipi que hi estan implicades, i ja hi ha prevista la celebració d’un Consell d’Acció Social pel proper mes de novembre. Una trobada que, més enllà de posar sobre la taula les principals qüestions que afecten la regidoria i les diverses associacions, servirà per gestionar les subvencions anuals.

Una de les principals problemàtiques que hi ha a hores d’ara sobre la taula és la manca d’espai que pateix Càritas Altafulla per emmagatzemar aliments. A principis d’estiu, la presidenta de l’entitat, Carme Vives, ja va plantejar el problema al consistori, i des d’aleshores ambdues parts ja s’han reunit en diverses ocasions. La solució, segons Carme Vives, podria passar per “replantejar-se l’ampliació de l’espai, o bé buscar una nova ubicació”.

La regidoria ja va donar resposta el passat mes de juny a la demanda de refrigeració de la botiga.
Xavier Rofas, regidor d'Acció Social
Social
Et recomanem
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla