Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
12 de desembre del 2023
L'Ajuntament d'Altafulla es posa en marxa per reactivar el Carnaval
Aquest dimarts a la tarda hi ha una primera reunió amb colles i grups de la vila per definir les celebracions de principis de febrer
Encara no hem començat oficialment les festes nadalenques però ja cal pensar en cites futures per anar configurant-les, com és el cas del Carnaval. A Altafulla el consistori no vol que es torni a repetir la situació de l'any passat, en què el desencontre entre les colles i el govern d'aleshores va derivar en unes celebracions descafeïnades, sense la participació de cap d'aquests grups de la vila que acostumen a nodrir la rua i els actes paral·lels. Enguany, es vol deixar enrere aquesta experiència i, com explica el tercer tinent d'alcaldia i regidor de festes, Àlex Cañas, reactivar el Carnaval per tornar-lo a fer vital com havia estat fins aleshores.

I per fer-ho, com destaca l'edil, cal comptar amb el parer de les persones i entitats que fan possible aquesta celebració i és per això que aquest mateix dimarts a la tarda s'ha convocat una primera reunió per començar a organitzar els actes i activitats de la disbauxa que s'escauran a principis de febrer. Cañas té clar que la implicació de les colles és clau per tirar endavant la festa.

En aquesta primera reunió es posarà sobre la taula el plantejament de les activitats que l'Ajuntament d'Altafulla vol impulsar i es valorarà amb les colles l'encaix amb les seves idees. Així mateix, es demanarà la seva disponibilitat per participar-hi i fer que la festa llueixi. D'aquesta manera, també, a nivell organitzatiu, el consistori podrà fer una previsió dels costos que pot representar aquestes activitats en funció de la presència de més o menys grups.

De tot plegat se'n parlarà aquest dimarts a les 18h en una trobada que es preveu realitzar a la sala de plens del consistori i que ja compta amb el compromís d'assistència d'un nodrit grup de representants d'aquestes colles.
Àlex Cañas, regidor de Festes d'Altafulla
Àlex Cañas, regidor de Festes d'Altafulla
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla