Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
22 de març del 2024
L’Ajuntament d’Altafulla fa una crida a la gent interessada en participar a un intercanvi amb Roviano
L’agermanament es va reprendre l’any passat i la propera estada a la ciutat de la regió del Laci serà del 23 al 26 de maig
Enguany hi ha prevista una visita institucional a Roviano (Itàlia) en el marc de les activitats de l’agermanament Altafulla – Roviano, que es van reprendre l’any passat amb una visita de diverses personalitats d’aquesta ciutat situada a la regió del Laci durant diversos dies de la Festa Major de Sant Martí, al mes de novembre. Una visita que, segons ja ha avançat el consistori, tindrà lloc els dies 23, 24, 25 i 26 de maig.

I de fet, aquesta estada a Roviano anirà encapçalada per diversos representants municipals de l'Ajuntament d'Altafulla així com d'entitats i associacions significatives. Per tot plegat, ara des de l’equip de govern es fa una crida a la ciutadania que estigui interessada en participar-hi, ja que només queden dotze places lliures per completar el passatge.

En un comunicat l’Ajuntament explica que el cost del viatge va a càrrec de cada persona, mentre que l'allotjament es realitza a les residències de les famílies d'acollida. La data límit per inscriure's a l’activitat, afegeix el consistori, és el dimecres dia 3 d'abril. I les persones interessades en participar-hi cal que ho facin saber a través del correu electrònic mriambau@altafulla.altanet.org, o bé al telèfon 689 72 49 07.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla