Notícies
16 de març del 2016
L’Ajuntament d’Altafulla hissa la bandera de la UE a mig pal en senyal de protesta contra l’acord sobre els refugiats amb Turquia
Des del consistori, expressen el seu suport a totes les organitzacions humanitàries i l’ONU que rebutgen rotundament aquest acord on molts l’han titllat d’ “il·legal i immoral”
L’Ajuntament d’Altafulla ha decidit posar la bandera de la Unió Europea a mig pal en resposta al controvertit pacte que aquesta institució ha acordat amb Turquia per frenar l'incessant flux d'immigrants i refugiats cap a Europa, i que, no només ha encès totes les alarmes a l'ONU i a les organitzacions humanitàries, sinó també a alguns ajuntaments catalans.

Des que s’ha sabut que la Unió Europea i Turquia hagin acordat la devolució automàtica i massiva de tots els estrangers i refugiats sirians arribats a la costa de Grècia des del país turc, el consistori altafullenc ha pres aquesta decisió en senyal de protesta.

Des del consistori, expressen el seu suport a totes les organitzacions humanitàries i a l’ONU que rebutgen rotundament aquest acord que molts l’han titllat d’ “il·legal i immoral”.
Jordi Molinera, alcalde accidental d'Altafulla
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla