Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
03 de juliol del 2019
L’Ajuntament d’Altafulla i la Junta de Compensació de la Cabana acorden retirar les tanques perimetrals del solar
Ambdues parts es reuniran properament amb la voluntat d’obrir al trànsit l’avinguda Lluís Companys
L’Ajuntament d’Altafulla ha millorat la fesomia de l’avinguda Marquès de Tamarit. El consistori ha acordat amb la Junta de Compensació de la Cabana retirar les tanques que delimitaven el perímetre del solar i que, segons la coalcaldessa, Alba Muntadas, “no servien per res i embrutaven la imatge d’una de les entrades del municipi”. La voluntat és “dignificar” l’espai.

Un cop retirades les tanques, l’Ajuntament continuarà treballant pel desenvolupament urbanístic d’aquest sector i per l’obertura al trànsit “el més aviat possible” de l’avinguda Lluís Companys.
La coalcaldessa ha explicat que resten pendents d’una reunió amb la Junta de Compensació per estudiar la manera d’obrir el vial a la circulació. Una opció seria fer una recepció parcial de la urbanització.

La Junta de Compensació ja es va comprometre amb l’anterior equip de govern a netejar el solar i a garantir-ne la seguretat. Unes tasques que precisament es van dur a terme dies abans que s’acomiadés l’aleshores responsable de l’àrea d’Urbanisme i Via Pública, Marisa Méndez-Vigo, qui va definir les relacions amb els propietaris com una “persecució permanent”.
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla