Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
09 de desembre del 2019
L’Ajuntament d’Altafulla impulsa una campanya per fomentar el comerç local durant les festes de Nadal
Els clients podran fer-se una fotografia als ‘photocalls’ que ha distribuït el consistori i entrar en el sorteig d’un àpat per a dues persones, i dos lots de productes
La regidoria de Comerç i Turisme de l’Ajuntament d’Altafulla ha impulsat una campanya per fomentar el comerç local durant les festes de Nadal. Fer atractives les botigues i els establiments del municipi en aquestes dates és un dels objectius que persegueix la iniciativa que, des d’aquest divendres i fins el 6 de gener, ha posat a disposició de la ciutadania diversos ‘photocalls’ perquè pugui fotografiar-s’hi amb les seves compres.

Les imatges s’hauran de compartir al perfil de l’Ajuntament d’Altafulla de les xarxes socials Instagram i Facebook acompanyades de l’etiqueta #nadalaltafulla2019. Els participants entraran en el sorteig d’un àpat per a dues persones valorat en 50 euros, i de dos lots de productes valorats en 25 euros cadascun. L’edil responsable, Natalia Sanz, ha explicat que la voluntat és animar la ciutadania a fer les seves compres al municipi.

Dos dels ‘photocalls’ seran de caràcter itinerant i aniran recorrent diversos comerços mentre duri la campanya, i el tercer serà fixe i s’instal·larà al carrer.
Natalia Sanz, regidora de Comerç i Turisme
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla