Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
29 de setembre del 2021
L'Ajuntament d'Altafulla intensifica les actuacions del projecte de jardineria sostenible
Aquests dies s'està actuant sobre les jardineres de l'aparcament d'Alcalde Pijuan
L'Ajuntament d'Altafulla està duent a terme diferents intervencions en l'arbrat i la jardineria dels espais de la vila amb vegetació per tal de fer-ne un manteniment adient i que sigui sostenible tant pel que fa al medi ambient com a nivell econòmic.

És el que en diuen jardineria sostenible, un projecte engegat l'any passat amb la col·laboració del Pla de Transició al Treball de jardineria, que es desenvolupa a la vila, i que forma joves en la professió. Aprofitant la realització de pràctiques sobre el terreny d'aquests joves i en col·laboració amb els tècnics de la brigada municipal, ja s'han començat a fer actuacions que continuen amb el nou curs. Entre els objectius del projecte hi ha la sostenibilitat i posar en valor la feina dels joves aprenents de jardineria. Així ho ha expressat a Altafulla Ràdio la coalcaldessa i responsable de Via Pública i Manteniment, Alba Muntadas.

Un cop ja es va actuar l'any passat sobre l'Era del Senyor i el mirador dels Munts, amb la plantació d'herbes aromàtiques, enguany serà el torn d'altres espais. Com ara, els que han deixat els contenidors soterrats que s'han tret del parc del Comunidó o les jardineres de l'aparcament del carrar Alcalde Pijuan, davant les piscines. Ho explica Alba Muntadas.

Muntadas ha explicat que la brigada es troba aquests dies renovant la terra i condicionant les jardineres perquè els alumnes del PTT i un alumne en pràctiques de l'Escola d'Horticultura de Reus en facin posteriorment la instal·lació del rec i la plantació tant d'aromàtiques com de plantes autòctones més sostenibles.
Alba Muntadas, coalcaldessa i regidora de Via pública i Manteniment d'Altafulla
Alba Muntadas, coalcaldessa i regidora de Via pública i Manteniment d'Altafulla
Social
Et recomanem
Concert de Nadal a càrrec del Cor Badaveus
20 de desembre a les 19:30h a l'església de Sant Martí
Amb el suport de: Aj. d'Altafulla, Diputació de Tgn i Parròquia
Fem cagar el tió
21 de desembre a les 17h a la plaça del Pou
Amb els Gegants i Nans i els Grallers d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla