Notícies
Foto: Arxiu
30 d'abril del 2020
L'Ajuntament d'Altafulla ja té el nou projecte del Casal Municipal La Violeta sobre la taula
La nova previsió d'obres inclou millores d'accessibilitat, arranjament d'humitats i obertura de noves sortides d'emergència degut a un augment de l'aforament
El casal Municipal de La Violeta és una mica més a prop d'obrir les seves portes amb totes les reformes enllestides. Si bé encara no es compta amb una data de reobertura, es van avançant els tràmits per fer realitat l'adequació de l'espai a les necessitats d'Altafulla. Aquest dilluns el plenari donava per tancat definitivament el primer projecte d'obres i la modificació posterior, que incloïa actuacions que es van executar però que no constaven en el document inicial. Un tràmit administratiu que permet tirar endavant un segon projecte que acabarà de dibuixar la nova Violeta. Una de les millores més destacades que es contemplen és l'augment de l'aforament i el seu condicionament com a sala polivalent. La coalcaldesa, Alba Muntadas, n'ha donat els detalls a Altafulla Ràdio.

La polivalència de la sala s'aconsegueix també amb la instal·lació de cadires mòbils que podran ser enretirades totalment o parcialment depenent de les necessitats de cada activitat que s'hi vulgui dur a terme. A les cadires fixes que es preveien al projecte inicial, però, caldrà donar-les una sortida. Ho explica Muntadas.

L'augment de l'aforament del casal fa necessari l'obertura de sortides d'emergència més grans que s'ubicarien en un dels laterals de l'edifici. Per aquest motiu el consistori es troba en negociacions amb un hort annex a l'edifici per on s'haurien d'habilitar aquestes sortides.
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
Concert de gralles pels 50 anys dels Castellers d'Altafulla
10 de juny a les 20:00h. a l'Era de l'Ixart
Organitza: Castellers d'Altafulla
Torneig benèfic de Quidditch
10 i 11 de juny de 09:00h. a 17:00h. a l'estadi municipal
Més informació a: altafulla.cat
XXIII Nit de Bruixes
30 de juny i 1 de juliol de 18:00h. a 00:00h.
Més informació a: altafulla.cat
Agenda Cultural i Programació a la sala La Violeta
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Entrades disponibles a: lavioleta.sacatuentrada.es