Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
11 d'octubre del 2019
L’Ajuntament d’Altafulla obre l’organització de la Festa Major a la participació ciutadana
El consistori ofereix la possibilitat de col·laborar com a voluntari en els preparatius de la festivitat amb la voluntat de fer-la el més participativa possible
L’Ajuntament d’Altafulla obre els preparatius de la Festa Major de Sant Martí a la ciutadania. La regidoria de Festes ha fet una crida a la participació per a aquelles persones que, tot i no formar part de cap entitat local, estiguin interessades en col·laborar en l’organització de la festivitat, que se celebra pels volts de l’11 de novembre.

A falta de tot just un mes per a la celebració, el consistori ha animat els vilatans i vilatanes a formar part de l’ ‘staff’ de la festa a mode de voluntariat. Els veïns que hi estiguin interessats o vulguin conèixer més informació al respecte han de trucar al telèfon 977 65 00 08, o bé enviar un correu electrònic a participaaltafulla@gmail.com.

El regidor responsable de l’àrea, Àlex Cañas, ha explicat que la intenció és crear una bossa de voluntariat per poder disposar d’aquestes persones en qualsevol dels actes que s’incloguin dins del programa. La idea és anar més enllà de l’Ajuntament i de les entitats perquè la festa sigui “el més participativa possible”.

L’oferta d’activitats s’acabarà de definir en els propers dies.
Àlex Cañas, regidor de Festes
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla