Notícies
22 de juliol del 2015
L’Ajuntament d’Altafulla obre un nou aparcament provisional a Baix a Mar pels mesos d’estiu
També ha arribat a un acord amb el propietari de l’esplanada propera a l’Estadi Municipal per utilitzar l’espai com a aparcament en moments puntuals
L’Ajuntament d’Altafulla ha obert un nou aparcament al barri marítim d’Altafulla, una iniciativa de caràcter provisional que només s’utilitzarà pels mesos d’estiu, fins a finals d’agost.
La causa d’aquesta decisió ha estat la necessitat de garantir la capacitat d’absorció de les persones que el municipi pugui acollir. I és que, en aquest mes de juliol, s’han registrat de recepció de gent sense precedents, especialment els caps de setmana. Fèlix Alonso, alcalde d’Altafulla, ha valorat aquest nou espai com una “reconversió d’una zona sense activitat en un aparcament provisional”.

A més, Alonso ha tingut en compte que l’aparcament existent al costat de l’església de Baix a Mar actualment acull el parc infantil que s’hi organitza cada estiu i que, com a conseqüència, treu unes places d’aparcament que són necessàries. Per l’alcalde del municipi, “cal guanyar en aparcaments”. També ha avançat que, al costat del futur camp de gespa, s’ha arribat a un acord amb el propietari de l’esplanada per, en els moments puntuals que així ho requereixin, utilitzar l’espai com a aparcament, també.

Els grans esdeveniments esportius com les competicions de triatló o activitats extraordinàries com ara la Fira d’Artesans del proper mes d’agost són les dates en què s’espera una gran afluència de públic que requereixi d’aquest servei extraordinari d’aparcament.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Tiny Tales 'Petits Contes' en anglès: Winnie the Pooh
25 de maig a les 17:15h a la Biblioteca d'Altafulla
A partir de 2 anys
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla