27 de gener del 2020
L’Ajuntament d’Altafulla posposa una setmana el ple ordinari del mes de gener
El secretari municipal, Ignacio Río, està de vacances, i l’equip de govern ha acordat amb els grups de l’oposició ajornar la convocatòria fins el 3 de febrer
L’Ajuntament d’Altafulla ajorna una setmana el ple ordinari del mes de gener. La sessió havia de celebrar-se aquest 27 de gener, coincidint, com és habitual, amb l’últim dilluns de mes. El secretari municipal, Ignacio Río, però, està de vacances, i el consistori s’ha vist obligat a posposar la convocatòria.
L’equip de govern ha consensuat una nova data amb els grups de l’oposició, que serà el proper dilluns 3 de febrer.