Notícies
Foto: Arxiu
05 de març del 2021
L’Ajuntament d’Altafulla reactiva l’espai de coworking del Vinyet
La sala es pot llogar per un preu assequible i compta amb un equipament vàlid per actuar com a despatx puntual o per realitzar petites reunions
Els autònoms, empresaris o emprenedors així com associacions i entitats o persones a títol individual tenen a la seva disposició un espai on poder treballar o poder mantenir reunions ocasionals. Es tracta d’unes instal·lacions ubicades a la pallissa del Vinyet i que estan equipades amb xarxa de fibra òptica, un projector i pantalla i també un lavabo.

Es tracta d’un espai que va entrar en funcionament fa gairebé 5 anys i que ha servit tant com a despatx, per fer formacions o fins i tot com a seu de l’Associació d’Empresaris Turístics i Comerciants d’Altafulla (ATECA).

L’entitat ara ja no fa ús d’aquest espai, ja que compta amb un nou despatx al carrer Mossèn Miquel Amorós, i des del consistori se li vol donar un nou impuls. N’ha parlat al programa L’Hora Local d’Altafulla Ràdio la regidora de Comerç i Turisme, Natalia Sanz.

Durant el confinament aquest espai ja va estar actiu i diverses persones en van fer ús i van llogar-lo per menys de 10 euros l’hora. La voluntat del consistori és que l’espai sigui un element més de suport per als emprenedors i professionals i contribueixi a la generació d’activitat a la vila.
Natalia Sanz, regidora de Comerç i Turisme d'Altafulla
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla