Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
16 d'agost del 2018
L’Ajuntament d’Altafulla se suma al record de les víctimes dels atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils
El consistori farà aquest divendres cinc minuts de silenci i es llegirà un manifest per la pau i democràcia a la plaça del Pou
El consistori d’Altafulla se suma aquest divendres, 17 d'agost, als actes en memòria de les víctimes i ferits pel primer aniversari dels atemptats de Barcelona i Cambrils del 17 i 18 d'agost de 2017 amb una convocatòria de cinc minuts de silenci que es farà a la Plaça del Pou, a les 9 hores.

Altafulla s’afegeix així als ajuntaments, consells comarcals i altres institucions catalanes que han organitzat per aquest divendres actes en memòria de les víctimes i ferits pel primer aniversari dels atemptats de Barcelona i Cambrils, que van provocar 16 morts i més d’un centenar de ferits, i amb l’objectiu de mostrar la solidaritat amb les víctimes i el compromís amb la pau i la llibertat dels municipis catalans.

Durant la concentració silenciosa a Altafulla es llegirà el “Manifest en memòria de les víctimes dels atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils per la pau, la democràcia i contra el terrorisme” on es posa en valor la tasca que van realitzar els serveis d'emergències, mèdics i de seguretat durant aquells dies, i la gran resposta pacífica i cívica de la societat catalana.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla