Notícies
Foto: La Vanguardia
25 d'octubre del 2017
L’Ajuntament d’Altafulla visita la Fira Municipàlia de Lleida
La mostra ofereix una gran zona d'exposició de productes i serveis innovadors que milloren la gestió de les ciutats i promouen l'estalvi energètic
L’Ajuntament d’Altafulla visita aquest dimecres la 19a edició de Municipàlia, la Fira internacional d'equipaments i serveis municipals, que se celebra fins dijous a Fira de Lleida coincidint amb la 3a edició d'Innocàmping.

La mostra ha obert les seves portes aquest dimarts amb 334 expositors repartits en una superfície de 23.300 metres quadrats, i un programa paral·lel que inclou 35 activitats professionals, entre seminaris, jornades tècniques, reunions, assemblees sectorials, conferències i presentacions d'empresa.

Cal destacar també l'alta participació d'empreses expositores internacionals procedents de països com ara Holanda, Portugal, Alemanya, Itàlia, França, Bèlgica i el Canadà. Així com també la gran zona d'exposició de productes i serveis innovadors que milloren la gestió de les ciutats i promouen l'estalvi energètic, com ara els vehicles elèctrics, el control de l'estacionament regulat i monitorització del soroll urbà, les estructures de connexió turística, els nous materials i la seguretat en el mobiliari urbà i d'oci o la gestió de residus.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla